Monday, September 13, 2004

紐巴遊記(五)公路飛馳

一到紐約機場,即做指定動作:租車。
因為這次會議在P城,離NY成兩百公里,所以一定要開車前往。(其實自已怕911坐內陸機唔安全才開車)

途中要跑95公路,在路上巧遇有緣人同我鍊番轉:是新五仔。
雖然租的只是美制潘迪亞車細揭,但素來我都不甘示弱,以小切大。
(真希望可以同bgfantansy兄一起同佢玩番轉)
拍低個波,補油做下跟趾動作,上油谷扭力,一百、百二、百四、百六,揪快線直追,叮住尾燈唔比佢走。 說時遲、那時快,轉過彎見架警車朵埋慢線草叢,心諗:大檸樂。

見五仔之後發足狂奔,自已立刻作出決定,慢油入中線希望警車放我一馬。
但見警車追到我車斬燈叫停車,小弟立刻死狗話just landed ,佢見我比個XXX車拉臣比佢,佢費時麻煩做多點野,警告我speeding就叫我慢走。
算是開車以來第一次在美國比人警告快車了。

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?